woensdag 6 oktober 2010

blog blog blog

Ziezo, nu is ook lie een blogmie!

Puik werk dames! Soon post ook ik mijn top- en flopstuk!

Martha, misschien moet je de mensen even vertellen wat je valse start nu precies inhield?
Ik denk dan meteen aan niet werkende, veel te lang niet gebruikte en in de fik staande naaimachines tijdens ons overheerlijk vieruurtje zijnde de chocoladetaart van Margo! Funny!

Ook deze zondag was je chocomousse formidabel Margo! You rock!

Ps. Ik ben nog op tijd op het werk geraakt, al heb ik toch even mijn hoffelijkheid in het verkeer overboord moeten gooien...woops

1 opmerking:

  1. O ja, dat was hilarisch. Zitten we daar in het salon van Martha, ruiken we plots iets gek. Zien we de uit de pedaal van de oude machine van Martha rook komen! Met z'n alles ernaar toe, en in een poging het tapijt te redden, legde ik de pedaal op een knipmode. Waarop iemand verbaasd uitriep: Mijne Knip!
    Love you girls!

    BeantwoordenVerwijderen