zaterdag 9 oktober 2010

Mislukt!

Vorige zondag naaiclubje bij Annemie! Het was gezellig in het zonnetje, maar het naaien ging wat minder vlot.
We probeerden allemaal iets te begrijpen
- Annelies het patroon van een rok uit Burda
- Elisabeth de werkbeschrijving uit de Knip
- Charlotte haar machine en de stretchsteek
- Annemie hoe je iets kan afwerken zonder patroon
- en ik hoe een rok maat 40 plots maat 34 blijkt te zijn

Gelukkig kwam Margo nog langs met chocomousse. Njammie.

Het rokje dat plots maat 32 was. Ik zeg het u, het model 3a van Knip september 2010 KLOPT NIET
.


En daarom heb ik vandaag dit mooie stofje gekocht. Voor de eerste keer bij Lena & Zasa geweest (Gitschotellei in Berchem). Gezellige winkel en ik had geluk, het was het laatste op de rol, dus ik heb wat extra gekregen.

Ok, het stofje is wat zomers, en het is bedoeld voor een trouw in november, maar ik vind het echt mooi. Met een bordeaux-panty eronder wordt het een super mooie rok. Alleen nu nog een geschikt patroon vinden...

Katelijne

1 opmerking:

  1. En hopen dat de patronen kloppen dan maar!
    Toch! De veel te kleine rok van zondag was wel een heeeeele mooie rok, al kon zelfs niet de smalste van ons allen erin! :-)

    BeantwoordenVerwijderen