vrijdag 29 oktober 2010

Lijstje

Tekeningen, website, boekjes... overal vind ik inspiratie. Goed, denk je dan? Mis! Hoe meer ideeën ik heb, hoe minder ik lijk te naaien. Hoog tijd voor actie dus. En dit in de vorm van een lijst. Niet zomaar een lijst, neen neen, dé lijst van wat ik nu al allemaal wil maken.

OK, hier ga ik dan:

  • Wigwam voor Lewis --> dringend want besteld door Sinterklaas. Levering op 6 december
  • Lazy day skirt voor Ella --> zij wordt eind deze maand drie. Lijkt me leuk als het tegen dan af is, maar vrees er voor.
  • Sexy kokerrok uit de Burda van september 2010 --> Deze trek ik graag aan op de eerste dag op mijn nieuwe job (1 dec)
Voor diegenen onderjullie die mee zijn: ziehier al een mooie illustratie van mijn probleem. 3 naaiprojectjes die allen over 1 maand 'moeten' af zijn. Ik zie het groots... te groot?

Nu ik het zo opgelijst heb, lijkt het al bij al nog mee te vallen. Nu nog een planning opstellen en ik ben vertrokken. Stap 1; morgenavond patroon uittekenen van wigwam en stof knippen. Zondag en maandag surfileren, woensdag alles aaneen zetten. Deadline van 6 december is bij deze gehaald. :-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten