donderdag 4 november 2010

Nog een lijstje!

Ik heb ook mijn lijstje, het groeit en het bloeit, en ik zit er zo mee in mijn maag dat ik er maar niet toe kom om dingen te doen die op mijn naailijstje staan. Omdat ik nu eenmaal, net als Margo, ook nog zoveel andere lijstjes heb, én een prachtdochter én een lieve echtgenoot én een job én een nieuw huis vol dozen én een verbouwingske én Scala én toneelrepetities én vrienden die ik mis én familie én én én...

Maar goed, om orde in de chaos te brengen toch alvast mijn naailijstje:
  • zomerkleedje uit de knip, dat ik eigenlijk voor een trouwfeest de voorbije zomer zou maken, in elkaar zetten (ligt geknipt en gesurfileerd klaar)
  • grijs stretchjurkje waarvan ik de kraag verknoeide toch nog eens behoorlijk proberen afwerken
  • kleedje voor Kato (A-lijn) voor lente en zomer
  • de rok op maat!
  • een rok maken van de bolletjesstof die ik eigenlijk voor een kleedje ging gebruiken, maar waarvan ik niet genoeg gekocht heb
  • pamperzakje in toileciré (of hoe schrijf je dat)
  • nog een stretchkleedje en een paar rokjes voor mezelf!

Bon het lijstje is er, stap 1 is genomen :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten