vrijdag 19 november 2010

Schrappen deel 1

Twintig dagen na het posten van mijn lijstje kan ik beginnen schrappen. Er verdwijnen meteen twee items van mijn lijstje.

De acht overgooiers en zes zakjes voor het bosspel rolden in de loop van de week van onder mijn naaimachine. Op 27 november komen ze in actie. Foto's volgen.

Voor het andere item raakte ik mijn Brother niet aan. Breinaalden zijn heel wat eenvoudiger om overal mee naartoe te nemen dus maakte ik de sjaal en muts voor Viktor. De sjaal in een vierkantjesmotief waarvoor ik gewoon 4 rechts, 4 links breidde. Het patroon voor de muts komt uit de Knippiebaby winter 1998 die mijn oma nog in haar kast had liggen.

Hopelijk zorgen Viktors ouders nog voor een foto waarop Viktor de sjaal en muts ook draagt.

Op verschillende blogs zag ik een nieuw breiproject verschijnen. Nu nog ouders vinden die willen dat ik dit voor 1 van hun kinderen brei. Maar zeg nu zelf. Moeilijk kan dat toch niet te vinden zijn. De 'Zsa-mask' is geweldig.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten